Rezeki juga..



Susu perahan hari ini 6 oz jer....alhamdulillah


Entah kenapa, sejak akhir-akhir ni susu makin sedikit,kadang-kadang hati saya rasa sedih dan agak bercelaru memikirkan perkara ini.
Saya cuba menanamkan keyakinan ini dalam hati, keyakinan bahawasanya sukatan ini, hasil perahan hari ini cukup untuk putera cilik saya. Apa yang Allah tentukan itu sememangnya cukup untuknya. Tidak ada istilah tak cukup,juga tidak ada istilah pembaziran. Dan dalam masa yang sama saya mesti berusaha untuk memperbanyakkan lagi susu. Pasti.Susu ibu adalah yang terbaik buat anak-anak kita. Anugerah Allah yang tiada tandingan. Boleh dinikmati oleh si anak di mana-mana, setiap masa dan ketika. Saya sendiri selesa dan amat menyukainya.

Juga apabila ke tempat kerja, rutin wajib ialah luangkan sedikit masa untuk mengepam rezeki untuk anak. Terlalu banyak kebaikan menyusukan anak dengan susu ibu. Mungkin akan dikupaskan di lain masa dan ketika. InsyaAllah.

0 comments:

Catat Ulasan

Saya sangat suka dan sangat hargai komen anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Tafakkur, tadabbur... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in